S1, A5: Liam och Alison åker på ett helgmusikläger i vildmarken, men Liam glömmer sin jacka. Kevin insisterar på att ta dit den till honom, men ställs mot kängurur, ondska och sitt eget förflutna för att komma dit. Massor av flashbacks!