Of Value
S14, A2: Efter att en arkitektduo som specialiserat sig på att utforma säkra byggnader har kidnappats sätter NCIS-teamet i gång ett sökningsarbete. Deeks och Kensi inser att de måste hjälpa Rosa med hennes skolarbete.