Grey's Anatomy Oh, The Guilt
S3, A5: Bailey behandlar en ung mor med bröstcancer; Derek får veta mer om Marks och Addisons relation; kirurgstudenterna försvarar en ST-läkares kompetens på ett personalmöte.