Pretty Little Liars Oh, What Hard Luck Stories They All Hand Me
S5, A18: Aria, Emily, Hanna och Spencer har blivit brända av nykomlingar i Rosewood förut, så det är föga överraskande att de är på sin vakt när en ny person korsar deras väg. Spencer släpper ner garden lite när hon umgås mer med Jonny.