Ohoy Andar! Shimmer och Shine
S1, A6: När Leahs hink som är fylld med strandfynd driver ut på havet, ber hon Shimmer och Shine om deras hjälp med att skaffa tillbaka den. Med andarnas hjälp, förvandlas en helt vanlig dag på stranden fort till en magisk strandskattjakt!