Sex and the City Old Dogs, New Dicks
S2, A9: Kan man förändra en man? Carrie försöker ändra på några av Mr Bigs mer irriterande vanor. Charlotte dejtar en man som inte är omskuren, och Samantha råkar på en gammal pojkvän som numer är drag queen.