Adhura Om du ställer till problem blir du straffad.
S1, A3: Vedant lär sina klasskamrater en läxa. Supriya hjälper Adhiraj att hitta en ledtråd till Ninad. Adhiraj kör till Kotagiri för att få svar. Han möter en oväntad sanning som tvingar honom att återuppleva den sista skoldagen. Adhirajs skuld avslöjas. Vid ceremonin för att avtäcka dekan Vyas staty inträffar en skrämmande händelse som lämnar skolan i chock. Vedant avslöjar sin plan för Adhiraj.