Young Rock On the Road Again
S1, A2: Pennsylvania, 1987. Dwayne låtsas vara rik för att imponera på den populära tjejen Karen, men en dejt till Rockys brottningsmatch på loppmarknaden riskerar att avslöja sanningen.