Forged In Fire On The Road: Appalachian Showdown
S10, A3: På Clay Spencer Blacksmith butiken testas tre av de bästa smeder igenom olika steg. Efter två tuffa tävlingsrundor får vinnaren chansen att tävla mot andra smeder runtom hela USA om förstapriset.