Forged in Fire On the Road: Kalamazoo Combat
S10, E4: Heading to Kalamazoo, Mich., to Combat Ready Art, where three of their top smiths will be tested like never before; after two brutal challenges, only one will go on to represent Combat Ready Art back at the home forge for the ultimate grand prize.