The Good Doctor One Heart
S5, A6: Dr Shaun Murphy och Dr Alex Park står inför ett beslut om liv och död och måste välja mellan att rädda en patient över en annan. Dr Morgan Reznick går för långt i sitt försök att vinna Salens gunst.