S1, A1: Det är 2008. Malena, 22, lever en ensam rutin i en stad långt från sitt hem tills ett nyhetsreportage kopplar samman henne till ett traumatiskt förflutet. År 2004 besökte hon en rockkonsert på klubben Cromañón. En brand bröt ut, och 194 unga personer dog. Nyheten konfronterar henne med skuldkänslan hon känner för att ha överlevt och leder henne till ett beslut som kommer att förändra hennes liv.