Glee Opening Night
S5, A17: Det är äntligen dags för Rachel att göra sin Broadway-debut i musikalen Funny Girl. Några alldeles särskilda gäster har anlänt till stan för att stötta henne under den viktiga kvällen. Musiknumren inkluderar "Lovefool", "NYC", "Roller Skate Rag", "My Man" och "Pumpin Blood".