Asylum: The Origins of Monstrosity
S2, A6: En mamma överger sin dotter på Briarcliff och barnet finner snart en vän i Mary Eunice. Samtidigt upptäcker Monsignor Howard vad Dr Arden har haft för sig, och Lana får reda på Bloody Faces historia.