OS-drömmar
S1, A2: Harlem Ice drabbas hårt när någon råkar ut för en skada inför deras sista tävling. Efter ett dåligt slut på tävlingssäsongen reser Adrianna till Lake Placid med Figure Skating in Harlems showlag, tillsammans med Ariyana som förbereder sig inför college, och de andra lagkamraterna får sitt livs chans att uppträda med OS-deltagare. Kommer Adrianna, Ariyana och resten av laget att klara sig bland världens bästa skridskoåkare?