Pretty Little Liars Out, Damned Spot
S5, A19: Det är den tiden på året då sistaårseleverna i high school fokuserar på sina framtida collegekarriärer och känner den intensiva pressen som följer av det, och Aria, Emily, Hanna och Spencer är inga undantag.