Sex and the City Out of the Frying Pan
S6, A16: Är förnekelse vän eller fiende? Carrie tappar lusten på grund av Aleksandrs förkärlek till svart kaffe och mörka verkligheter. Charlotte springer bort smärtan av att inte få barn och Samantha skaffar en ny frisyr.