S1, A3: Skeppsvraket har ännu inte hittats, och när en konkurrent anländer hårdnar loppet. I Seoul börjar ordförande Cheon att tveka kring porslinsdealen, så Gwanseok måste komma på en plan för att få med honom ombord igen.