Över alla gränser
S1, A5: De flesta har lämnat Danmark. Kvar finns Henrik som plågas av skuldkänslor och hotar att ange sig själv. Jacob riskerar att sätta hela familjens säkerhet på spel för att hitta Laura. Samtidigt som Laura är fast besluten att återförenas med Elias.