Alla mot alla med Filip och Fredrik Över huvudet på Ankan
S7, A37: Det är flamsigt i studion när Emma Molin och Anders Ankan Johansson ställs mot säkra makarna Strömstedts. Varför pratar alla över huvudet på Ankan?