Ow, Ow, Don't Stop
S8, A10: Chalies exflickvän Courtney släpps ut från fängelset och han tar väl hand om henne, trots att hon bedrog honom innan hon sattes bakom galler. Nu oroar sig Alan att hon återigen försöker utnyttja Charlie.