Transparent På Beställning
S4, A1: Ett spännande erbjudande lockar Maura till Tel Aviv. I hopp om att börja om på nytt säljer Shelly sin lägenhet och flyttar ihop med Josh. Sarah, Ali, och Josh brottas med familjens problem med intimitet och går på en träff för sex- och kärleksberoende. Ali hyr ut Pfeffermans hus och trilskas med konstiga AirBnB-gäster.