Primal Överlevande: Över Andes På djupt vatten
S1, A2: På den andra etappen av sin ensamexpedition genom Sydamerika befinner sig Hazen Audel i norra Argentina där han kommer att navigera i Gran Chacos vidsträckta savann och avlägsna våtmarker på jakt efter ursprungsbefolkningen Pilaga. Längs vägen möter han giftiga spindlar och ormar innan han ställs öga mot öga med regionens mest fruktade spetsrovdjur - yacare-kajmanen och gula anakondan.