På scen i New Hampshire
S1, A2: Chanel och hennes crew är i New Hampshire för första framträdandet sen hon blev gravid och födde Bowie. Chanel ser fram emot att uppträda och jobba med musiken men saknar Bowie när hon är ute på vägarna.