It's Always Sunny in Philadelphia Paddy's Pub: Home of the Original Kitten Mittens
S5, A8: Paddy's Pub behöver ett varumärke så gänget börjar att samarbeta för att skapa merchandise. Vad sägs om en irländskt kokt ägg? En fantastisk handduk eller några kattungevantar?