The Mentalist Panama Red
S5, A10: En ung botanikers död leder CBI-teamet till den lukrativa världen av medicinsk marijuana, medan Cho återförenas med sin ex-flickvän, informanten Summer Edgecombe (SAMAIRE ARMSTRONG).