The One That Got Away Panik vid poolpartyt
S1, A4: Kasey känner sig förrådd av Allyssa, medan Ashley börjar falla för en av sina nyanlända. Vince och Isabel leker kärlekslekar. Jeff beslutar sig för att ordna ett poolparty dit alla nyanlända är bjudna, vilket leder till den dyraste kvällen hittills! Kasey talar ut med Dylan, men det blir jobbigt för Ashley när några nyanlända skickas tillbaka genom portalen.