Panther Power
S1, A1: Vid 17 års ålder försöker Tupac Shakur att navigera skola, fattigdom och familj, samtidigt som han drömmer om att använda texter och musik för att sprida budskapet om mamman Afeni Shakur, en tidigare medlem i Svarta pantrarna. Afeni hemsöks av sin historia hos Pantrarna och oroar sig för hur det kan påverka Tupacs lovande framtid.