S4, A21: Coach och May bestämmer sig för att göra slut när May får ett jobberbjudande i New York men det hela blir jobbigare än de trott. Schmidt stöttar Fawn Moscato när hon blir involverad i en politisk skandal. En bok inspirerar Cece att våga chansa.