S9, A21: Det arrangeras en pappersflygplanstävling på kontoret. Pam och Jim försöker använda det de lärt sig under parterapi. I rollerna: Jenna Fischer, Ellie Kemper, Craig Robinson, Ed Helms, John Krasinski, Rainn Wilson, m.fl. Del 20 av 23: Paper airplane.