Parent Trapped Relatively Nat & Liv
S1, A3: Liv utarbetar en plan för att få sin tidigare gifta men nu ensamstående mamma och pappa att bli tillsammans. Livs syster Sophia känner sig utelämnad på en kommande resa till London.