Part 1: Uncovering a New Reality
S1, A1: Den teoretiska fysikern och författaren Brian Greene tar oss med på en resa genom kvantfysikens upptäckter. Hur kommer det sig att newtonsk mekanik fick ge vika för den mer komplexa och moderna kvantmekaniken?