S1, A1: Kommendörkapten Stephen Hawking flyger sitt rymdskepp SS Hawking på sitt livs bästa resa, zoomar tillbaka från svarta hål till Big Bang, Saturnus till Santa Barbara. När allt kommer omkring, varför ska austronauterna få ha allt det roliga?