S1, A1: Den prisbelönta skådespelerskan och sångerskan Kristin Chenoweth återvänder till sin hemstat Oklahoma för att undersöka det ökända mordet på tre unga flickscouter, som hittats mördade efter deras första natt i ett övernattningsläger.