Part 2: A World of Uncertainty
S1, A2: När teorierna om kvantmekanik börjar ta form blir Solvay-konferensen 1927 ett slagfält för nya vetenskapliga idéer. Världens mest lysande sinnen, inklusive Einstein och Bohr, försöker knäcka den subatomära världens natur.