S1, A2: Nån läcker Coleens privata historier till pressen, och hon misstänker att det är Rebekah Vardy, som är gift med Jamie Vardy, hennes mans lagkamrat i England. Coleen upplever en jobbig separation från sin familj när hon flyttar till USA på grund av Waynes jobb. Hon känner sig isolerad och söker tröst på sociala medier. En dag upptäcker hon nåt som förändrar allt, och Coleen inser att hon kan begränsa vilka som kan läsa hennes privata inlägg till en enda person… Rebekah Vardy. Coleen planterar strategiskt påhittade historier, som bara är ämnade för Rebekah. När de falska berättelserna når tidningen The Sun ökar spänningarna och kaos utbryter, vilket leder till ett rafflande klimax med dramatiska konsekvenser.