Keeper of the Ashes: The Oklahoma Girl Scout Murders Part 3
S1, A3: En rättegång börjar för att fälla den påstådda mördaren. Men har åklagaren faktiskt ett solitt fall - eller är mannen som står inför rätta bara en bekväm syndabock?