House of Saddam Part 4
S1, A4: Mars 2003: När Bush förkunnar att kriget snart är över flyr de flesta i Saddams familj till Syrien. Uday, Qusay och Mustafa dör efter en eldstrid i Bagdad. Efter att en belöning på 25 miljoner dollar utlysts hittas Saddam i en jordkula.