S1, A1: Årsklass 09 träffas på Quantico. I nutid avslutar Agent Poet sitt svåraste hemliga uppdrag, bara för att kastas rakt in i ett annat. I framtiden på en radikalt förändrad byrå når Poets karriär en krispunkt.