S1, A1: Dyk in i huvudet på USA:s mest ökända seriemördare, Jeffrey Dahmer. Nya avslöjanden och aldrig tidigare visade intervjuer belyser de brutala och snedvridna detaljerna i fallet. Dahmers familj och närmaste berättar. Del 1 av 1.