Powerpuffpinglorna Partypuffpinglorna
S1, A3: Efter att ha ätit för mycket godis vaknar Blomman och Buttran upp utan minnen från föregående kväll, och utan att veta var Bubblan är. De måste pussla ihop minnsebitarna från i går kväll och hitta Bubblan innan Professorn kommer hem.