Extras Patrick Stewart
S1, A6: Tack vare hjälp från Patrick Stewart börjar det ljusna för Andy Millman och hans odugliga agent när de blir kallade till ett möte på BBC. Läget försämras när Maggies obetänksamma prat sätter Andys karriär på spel.