S1, A3: När han fyller 15, kommer Will att utmana Blood till en kamp med riktiga svärd som sin myndighetsceremoni. Å andra sidan bad Gus även Will att förlora med flit. Utan en chans att fråga Gus om den där dagen i ruinerna, marscherar Will ut till sin kamp mot Blood.