S2, A3: Dolly och Dutch söker klarhet om hur de ska spendera sitt nästa kapitel. Helene hjälper Ruby att utnyttja sin nyfunna ungdom. Javier öppnar upp sig för Roarke när han brottas med sin nya roll.