S1, A5: James anländer till Osaka, Japans livliga festarstad, där Pachinko-spelhallar, otrolig gatumat ochståuppkomik är på menyn. Yujiro, hans trogna guide, återvänder för att introducera James till sumobrottning, där han efteråt flyr på ett snabbtåg för att utforska mysteriet med den lokala hjälten, Persikopojken. Sen beger han sig till Hiroshima och den vackra helgedomen Itsukushima.