S1, A4: Sisoy letar målmedvetet efter Arnel och hans andra försvunna kollegor, men hans hopp om att få se dem igen börjar minska. När berättelsen om de ”försvunna åtta” får ökad uppmärksamhet träder ett ögonvittne fram.