Hannah Montana Pengar för inget, skuldkänslor på köpet
S1, A19: Miley, Lilly och Oliver bestämmer sig för att stjäla kronan från Amber och Ashley, de vanliga vinnarna vid skolans välgörenhetsinsamling.