Fate Penultimate
S1, A5: Det är säsongens sista tjurfäktning. David närmar sig Maestros ursprung: han besöker hans hem och träffar hans familj. Medan de förbereder sig för att avsluta säsongen reflekterar alla över sin framtid. I denna avskedsstämning växer Davids känsla av tillhörighet till Maestros följe och hans koppling till gruppen blir starkare.