Six Feet Under Perfect Circles
S3, A1: Efter att ha övervägt alternativa versioner av sitt liv hänger Nate sig åt att vara en kärleksfull man och far. Fisher & Sons är nu Fisher & Diaz, och Rico försöker se till så att han inte är David och Nates passop längre.