Pernilla försökte döda oss!
S3, A5: Eva är hård men rättvis och flera deltagare blir varnade. Johan överraskar gänget med en älskad karaktär som ingen sett på 30 år. Kodjos vita jokerkort resulterar i en smärtsam kamp för alla deltagare. Claes spelar saxofon och en folkkär skådespelare kommer ut från väggen.